FAQ

Hieronder vind je al onze veel gestelde vragen terug. Is er toch nog iets dat je niet kan vinden in onderstaande lijst? Laat het ons weten via support@getyourboost.be, wij helpen je zo snel mogelijk verder!

Ik heb een algemene vraag over de app:

Waarvoor kan ik de app gebruiken?

De app helpt jou met 3 thema’s: food, body en mind.

💛 FOOD:

Gezond eten made easy (verrrry easy!)

✅ Weekmenu’s met de beste seizoensgerechtjes op maat van jouw gezin (of je nu wel of niet vegi of vega bent).

✅ Een handig zelf samengesteld boodschappenlijstje op maat van jouw noden en allergieën.

✅ Toegang tot een professioneel samengestelde productendatabase met BOOST!-approved keuzes per winkel (byebye, keuzestress!).

✅ De lekkerste recepten voor ontbijt, lunch en diner.

✅ Educatieve video’s met alles wat je moet weten over voeding

💛 BODY:

Bewegen made fun (verrrrry fun!)

✅ Beweeg op maat van jouw leven en body: weinig tijd of net zin in een lekker lange workout? We’ve got ya!

✅ Eventjes niet gesport of sportyspice for the win? Keuze voor iedereen!

✅ De leukste workoutvideo’s (yoga, pilates, hiit) voor thuis en gymschema’s op jouw maat.

💛 MIND:

Zelfvertrouwen on point (verrrrry on point!)

✅ Twijfel je aan jezelf? Denk je dat alleen sla eten the way to go is? Heb je elk dieet uitgeprobeerd? Ben jij een stresskip? Denk je vaak negatief over jezelf? NO MORE! We leren je van jezelf houden, zoals je bent. You deserve some selflove girl!

Ik vind jullie app FANTASTISCH, hoe laat ik jullie dit weten?

Love it? Awesome. We horen graag van je! Je doet ons een groot plezier door een leuke review te schrijven in de App Store of Play Store.
Suggesties? Let us know! We staan voor je klaar via support@getyourboost.be 

Kan ik de app gebruiken op mijn gsm?

Yes! Je kan de app gebruiken op iOS en Android besturingssystemen. 

Is er een desktopversie van de app beschikbaar?

Neen. Voorlopig kan je de app enkel gebruiken op je mobiele devices. 

Kan ik de video's streamen op mijn tv?

Dat kan zeker via een app als Chromecast of Apple AirPlay of door gebruik te maken van een kabeltje. 

Hoe hou ik mijn app up to date?

We voeren geregeld leuke updates en zotte extraatjes toe aan de app. Door je app up to date te houden, hoef je niets van al dat leuks te missen.
Hier zie je hoe je dat doet.

Ik heb een vraag over het thema FOOD:

Hoe ga ik aan de slag met thema FOOD?
Ik heb een allergie/intolerantie, is de app geschikt voor mij?

Ja. Je kan in de app filteren op allergenen zowel bij de producten als bij de recepten. Wij zijn alleen niet verantwoordelijk voor fouten in de app op gebied van allergenen en je bent zelf verantwoordelijk om de verpakking of het recept zelf zorgvuldig na te kijken. De allergenen worden 1 keer per jaar allemaal nagekeken en geupdatet. Omdat de producent op elk moment van de dag zijn ingrediëntenlijst mag wijzigen, worden wij niet op de hoogte gebracht en kunnen er mogelijks fouten instaan. We doen er alles aan om dit zo up to date als mogelijk te houden zodat gezonde keuzes maken voor jou even gemakkelijk blijft.

De app is gericht op intuïtief eten, wat is dat?

Intuïtief eten zou eigenlijk gewoon “eten” noemen als er geen diëten bestonden. Leren luisteren naar je lijf op gebied van eten, of intuïtief eten, is iets dat je als baby van nature kan, maar wat je doorheen de jaren kan verliezen door de dieetcultuur die je wijsmaakt dat je je eigen lijf niet kan vertrouwen. Intuïtief eten bestaat uit een framework van 10 principes dat door Evelyne Tribole is uitgevonden in 1995. In eerste instantie is het uitgevonden voor mensen met een eetstoornis, maar het wordt nu voor iedereen gebruikt die een verkeerde relatie heeft met eten, of die moeilijk naar zijn eigen lichaam kan luisteren. 

Word ik dik door intuïtief te eten?

Intuïtief eten zorgt ervoor dat jij naar een gezond lichaamsgewicht gaat. Eentje dat bij jou past en eentje waarbij jij een gelukkig leven kan lijden. Intuïtief eten staat niet gelijk aan alles eten wat je tegenkomt, maar gaat veel dieper dan dat. Het zorgt voor minder eetbuien, cravings, meer vrijheid en genot rondom eten. Je zal 10 zakken chips en kilo’s chocolade in huis kunnen hebben liggen, zonder dat je er de hele tijd aan denkt en wilt opeten. 

Kan ik afvallen met de app?

Wij kunnen nooit voorspellen wat jouw lichaamsgewicht gaat doen als je onze adviezen volgt. Het zou kunnen dat je gewicht verandert doordat je meer bewust bent van wat je eet én je gestimuleerd wordt om te bewegen op een toffe manier. Als je een echte diëter bent en daarna overgaat naar intuïtief eten, kan je in eerste instantie aankomen (doordat je stofwisseling zich even moet aanpassen). Daarna ga je van nature naar een gezond gewicht. Het is belangrijk dat als je onze visie volgt, je de weegschaal kan loslaten en leert vertrouwen op de signalen van jouw lichaam.

Ik heb een eetstoornis, is de app geschikt voor mij?

Neen. Als je een eetstoornis hebt raden we je aan persoonlijk advies in te winnen en je te laten begeleiden bij een specialist.

Ik ben zwanger, is de app geschikt voor mij?

Ja! Ook zwangeren en mama’s vinden een workoutplan op maat én de receptjes kunnen gefilterd worden op de categorie ‘zwanger’.

Hoe werkt het winkellijstje?

Vanuit een recept kan je heel gemakkelijk jouw boodschappen toevoegen aan jouw winkellijstje zodat je stressvrij naar jouw favoriete supermarkt kan gaan en per product een duidelijk overzicht van de beste keuzes krijgt. Dit zal beschikbaar zijn vanaf februari. 

Hoe pas ik mijn weekmenu aan naar vegetarisch, veganistisch of geen voorkeur?
    • Eet je veganistisch, vegetarisch of lust je alles? Je selecteert een menu met recepten op jouw maat in ‘Mijn account’ bij ‘Mijn voedselvoorkeur’.
    • Had je liever een ander receptje in je weekmenu? Selecteer dan in het thema ‘ETEN’ bij ‘Menu’ de 3 bolletjes naast de naam van het gerecht en selecteer ‘Vervang recept’.

Ik heb een vraag over het thema BODY:

Hoe ga ik aan de slag met thema BODY?
Hoe verander ik mijn aantal workouts per week?
Ga neer het thema ‘BODY’, selecteer bovenaan ‘MIJN PLAN’ en kies vervolgens het aantal trainingen per week.

Zijn de workouts voor thuis of voor in de gym?

Je vind in de app fantastische workouts voor thuis én in de gym. Je hebt keuze tussen pilates, yoga, hiit, stretching, cardio,… Je vindt dus zeker een workoutplan op jouw maat.

Ik heb geen ervaring met sporten, is de app geschikt voor mij?

Absoluut! Er zijn workouts voor iedereen. Je kiest zelf je niveau, het type workout en het aantal workouts per week. 

Ik ben zwanger, is de app geschikt voor mij?

Proficiat! Ook zwangeren en mama’s vinden een workoutplan op maat (zwangerschapsyoga, pre- en postnatale workouts) én heerlijke zwangerschapsproof en kidsproof receptjes.

Ik heb een vraag over het thema MIND:

Hoe ga ik aan de slag met thema MIND?

Ik heb een praktische vraag:

Hoeveel kost de app?

⚡️Het BOOST! maandabonnement: €19,99 per maand.

⚡️Het BOOST! jaarabonnement: €119,99 per jaar wat overeenkomt met een bedrag van €9,99 per maand. 

 

Hoe betaal ik voor de app?

⚡️Het BOOST! maandabonnement betaal je per maand via de App of Play Store.

⚡️Het BOOST! jaarabonnement betaal je per jaar via de App of Play Store. 

De betalingen verlopen via jouw profiel gelinkt aan de Stores. Voor vragen i.v.m. de betaalopties, raadpleeg de website van Google of Apple

 

Hoe schakel ik om van een maandabonnement naar een jaarabonnement?

Omschakelen van een maandabonnement naar jaarabonnement? Slimme zet! Je geniet hier ten slotte van een veel voordeligere prijs (€9,99 per maand in plaats van €19,99 euro per maand). 

Om dit te doen ga je naar instellingen en vervolgens je eigen account. Je klikt hier abonnementen aan en je krijgt zo een overzicht van alle apps waarvoor jij betaalt. Klik hierbij op onze BOOST! app en switch ten slotte van een maandabonnement naar een jaarabonnement. Zeer eenvoudig! Je moet voor alle duidelijkheid dus niet eerst je bestaande maandabonnement opzeggen. 

 

Ik heb betalingsproblemen bij de installatie

Probeer even deze stapjes:
1) Herstart je toestel
2) Stel je betaalgegevens opnieuw in. Hoe? Meer info op
de site van Apple
de site van Google

Hoe zet ik mijn abo stop?

 Abonnement aangekocht vanaf 4 augustus 2021 (Play of App Store):

Zowel het maand- als jaarabonnement wordt beheerd vanuit je persoonlijke profiel dat aan je mobiele toestel is gelinkt. Deze worden vanuit de App of Play Store automatisch verlengd wanneer je deze niet tijdig stopzet. 

Wil je het abonnement stopzetten? Bekijk dan zeker onderstaande video

VIP jaarabonnement aangekocht voor 4 augustus 2021 (Shopify):

Wanneer je een abonnement hebt aangekocht voor 4 augustus 2021 en dit verliep nog niet via de App of Play Store hanteer je een andere manier dan hierboven omschreven. In dit geval zal het VIP jaarabonnement automatisch stoppen 1 jaar na aankoop. Het maandabonnement zeg je op via onderstaande manier (bekijk de video).